تهیه ۳۱۲۴ بسته معیشتی توسط "جمعیت مردمی خدمت" در بابل

تهیه ۳۱۲۴ بسته معیشتی توسط "جمعیت مردمی خدمت" در بابل

محمدحسین طبرستانی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: هیات یا فاطمه‌الزهرا و قرارگاه احمد متوسلیان تحت عنوان جمعیت مردمی خدمت در ۱۳ اسفند ۹۸ با برنامه‌ریزی که داشت، فعالیت مبارزه با کرونا را شروع کرد.

وی با بیان اینکه در ابتدا ضدعفونی معابر عمومی را با ۹ هزار لیتر روزانه انجام دادیم، تصریح کرد: ۶۵ خیاط در ۱۹ روز کاری اقدام به تولید گان کرده و ۶۸ هزار دستکش تحویل بیمارستان‌های بابل شده است.

مسئول جمعیت مردمی خدمت در مصلی بابل با اشاره به اینکه ۲۳ هزار تولید ماسک داشتیم، گفت: روزانه ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ لیوان آبمیوه تولید و به بیمارستان‌ها، عوامل نیروی‌انتظامی، فعالین مبارزه با کرونا در شهرستان بابل تحویل می‌دادیم.

طبرستانی ادامه داد: ۲۵هزار لیتر مایع ضدعفونی تهیه شد و هیات مجازی ما هیات قوی بود که در این مدت فعالیت زیادی داشت.

وی خاطرنشان کرد: آن چیزی که امروز وظیفه ما بوده در کنار مردم بودن است و نگاه ما فقط به امر رهبری و رضایت رهبری بود.

مسئول جمعیت مردمی خدمت در مصلی بابل افزود: در مبارزه با کرونا هر جای بابل که می‌دیدیم، سپاهی، بسیج و روحانیت در کنار مردم فعالیت داشتند.

طبرستانی تصریح کرد: بیش از ۷۰درصد از ۳۱۲۴ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۲۵۰ هزار تومان قرار است به خانواده‌های آسیب‌پذیر شهرستان بابل اهدا شود.

وی گفت: از این تعداد ۲۲۰ خانواری که بیماری خاص دارند، تعدادی به خانواده‌های زندانیان، ۳۰۰ خانوار آسیب‌پذیر به حاشیه‌نشینان تهران داده خواهد شد.

مسئول جمعیت مردمی خدمت در مصلی بابل یادآور شد:۶۵۰ سبد کالا نیز به حوزه‌های بسیج شهرستان از طریق سپاه بابل توزیع و تحویل داده می‌شود.

اخبار مرتبط

اولویت بابل بخش گردشگری و حوزه بومگردی است

مرد بابلی فرشته نجات بیماران شد

رفع تصرف و خلع ید ۱۰۰۰ مترمربع از اراضی ملی در منطقه بندپی شرقی بابل

0 نظر

ارسال نظر

capcha